zaterdag 4 februari 2017

DT SomeOdd Girl- Happy Birthday


Hoi allemaal, 

Vandaag een stoere jongens kaart , deze week er twee gemaakt voor de klasgenootjes van Aaron.
Ik heb denk ik wel is verteld dat de jongens overheersen in zijn klas dus ik kan mijn lol op ;).

Deze kaart voor Stef gemaakt, vind het toch leuker als er een naam bij staat maakt het wat persoonlijker.

Het stempeltje is van Some Odd Girl en heet  HANG AROUND TOBIE, hij hangt ook aan een stok te bengelen ;).

Ik heb Tobie met mijn H2O gekleurd, binnenkort zal ik creaties laten zien met de TansaiGambi van Kuretake, dat is ook een water medium maar schildert toch heel anders als de twinkling h20, dus even oefenen haha.


Ik heb een paperpad gebruikt van Scrapberry's.
Stanzen van TimHoltz, de pijlen
Gears van Noordesign
Grappige zilver honinggraat lint van Kimya Verpakkingen.



Verder kraft vlaggentjes met Stef zijn naam op gestempeld en steentjes van Marianne Design.


Super stoere jongens kaart toch!!
Kom gezellig ook langs bij de Facebook community van Some Odd Girl, zie je snel 
XX Christa


1 opmerking:

Miranda K zei

mooi!! groeten miranda k